Наведемо критерії оцінки Веб-сайту:
|
Рівень
навчальних
досягнень
учнів
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
|
І
Початковий
|
1
|
Учень (учениця) підтримує
діалог, відповідаючи на запитання співрозмовника лише
“так” чи “ні”
|
|
2
|
Учень (учениця) лише
підтримує діалог (реагує на репліки співрозмовника –
повідомлення, запитання, спонукання), однак не ініціює розмови. При цьому
припускається 3-4 із зазначених нижче недоліків: робить довгі паузи,
відповідає лише на окремі репліки співрозмовника, слова ввічливості вживає не
завжди, припускається мовних помилок. Обсяг діалогу не відповідає нормі
|
|
|
3
|
Учень (учениця) лише підтримує діалог, реагуючи на репліки співрозмовника
(повідомлення, запитання, спонукання), не ініціюючи розмови, припускаючись
1-2 із таких недоліків: робить довгі паузи, відповідає лише на окремі репліки
співрозмовника, слова ввічливості вживає не завжди, припускається мовних
помилок. Обсяг
діалогу не відповідає нормі
|
|
|
ІІ
Середній
|
4
|
Учень (учениця) ініціює і підтримує діалог, але лише
у тому разі, коли йдеться про фактичний зміст; робить довгі паузи, добираючи
потрібні слова, окремі репліки співрозмовника залишає без відповіді,
перебиває його, не завжди вживає слова ввічливості, припускається мовних
помилок. Обсяг
діалогу наближається до норми
|
|
5
|
Учень(учениця) ініціює і підтримує діалог, у якому
йдеться лише про фактичний зміст, припускаючись 3-4 із зазначених нижче
помилок: робить довгі паузи, добираючи потрібні слова, окремі репліки
співрозмовника залишає без відповіді, перебиває його, не завжди вживає слова
ввічливості, припускається мовних помилок. Обсяг діалогу наближається до норми
|
|
|
6
|
Учень (учениця) ініціює і підтримує діалог, у якому йдеться лише про фактичний зміст, допускаючи 1-2 із
таких помилок: робить довгі паузи, добираючи потрібні слова, окремі репліки
співрозмовника залишає без відповіді, перебиває його, не завжди вживає слова
ввічливості, припускається мовних помилок. Обсяг діалогу наближається до норми
|
|
|
ІІІ
Достатній
|
7
|
Учень (учениця) підтримує й ініціює діалог, в міру
швидко добирає потрібні слова, вживає формули мовленнєвого етикету, але не висловлює
власної думки, свого ставлення до предмета обговорення, припускається
більше 3-ох мовних помилок. Обсяг діалогу відповідає нормі
|
|
8
|
Учень (учениця) ініціює і підтримує діалог, досить швидко
добирає і правильно використовує потрібні слова, дотримується правил культури
спілкування, але
не
висловлює власної думки, свого ставлення до предмета обговорення,
припускається 2-3 мовних помилок. Обсяг діалогу відповідає нормі
|
|
|
9
|
Учень (учениця) ініціює і підтримує діалог, швидко
добирає і правильно використовує потрібні слова, демонструє належну культуру
спілкування, але
не
висловлює власної думки, свого ставлення до предмета обговорення,
припускається 1-єї мовної помилки. Обсяг діалогу відповідає нормі
|
|
|
ІV
Високий
|
10
|
Учень (учениця) ініціює і підтримує діалог, демонструє
високу культуру спілкування, висловлює свою думку, але невпевнено і з
приводу не всіх аспектів спілкування. Обсяг і мовне оформлення діалогу відповідає
нормам
|
|
11
|
Учень (учениця) ініціює і підтримує діалог, демонструє
високу культуру спілкування, висловлює свою думку з приводу предмета
розмови, однак не дуже впевнено. Обсяг і мовне оформлення діалогу відповідає
нормам
|
|
|
12
|
Учень (учениця) ініціює і підтримує діалог, демонструє
високу культуру спілкування, впевнено висловлює свою думку з приводу всіх
аспектів предмета розмови. Обсяг і мовне оформлення діалогу відповідає нормам
|
Немає коментарів:
Дописати коментар